Monday, March 23, 2009

when life slaps you across your face...

...it AINT a stroll in the park, I tell you that!

Ok, the word is out, jag har fått påssjuka, den där sjukdomen man kan få när man är bebis som gör så att man får en extra haka, hög feber, extrem huvudvärk, käkproblem som gör att det gör ont att äta och så klart den inte alls särskilt lilla risken för hjärnhinneinflammation och sterilitet. Yeah, that's me at the moment.

Jag sitter i Annamarias lägenhet i London just nu, om 30 minuter skulle jag sitta på ett plan till USA där jag skulle spendera en välbehövd semester i 2 veckor, men icke, om några timmar sitter jag på ett plan hem till Sverige och min sjuksäng istället, och min kärlek Anna såklart !

Ok, nu ska jag packa klart!

pray for me

3 comments:

Pablo said...

åh nej, du skojar?? sorrt man, krya på dig. ses i malmö!

Ullis said...

Lever du än?

Kristin said...

tittar forbi och sager hej fran bangkok!